سیاستگذاری عمومی
تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران

حسین عبادی؛ سید عبداله حیدریه؛ یونس وکیل الرعایا

دوره 13، شماره 48 ، فروردین 1403، ، صفحه 67-104

https://doi.org/10.22054/qpss.2023.71558.3186

چکیده
  این پژوهش با رویکرد بین‌رشته‌ای در حوزه‌های بازاریابی، سیاست و ارتباطات انجام پذیرفته است. در بازاریابی سیاسی حفظ مشتری از ضروریات بوده و حزبی پیروز خواهد بود که کمترین ریزش مشتری و بیشترین سهم بازار را کسب کند. بکارگیری بازاریابی رابطه‌ای می‌تواند منجر به کاهش ریزش مشتری، کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و افزایش اثربخشی شود. در این ...  بیشتر